Tatiana Maslany re-creates a shot from the cult movie for THR’s graphic novel-inspired “Titans of Comic-Con.” X

Posted 3 days ago
with 4,244 notes
#tatiana maslany

Playstation Exclusives

Posted 4 days ago
with 3,588 notes
#multiple
Posted 4 days ago
with 1,425 notes
#kill me #twdg #twdg spoilers

thewalkingdeadmasseffect:

Jane literally left the group because Luke was so terrible in bed

Posted 5 days ago
with 337 notes
#lol that's what I said #i was like damn Luke your dick game ain't on point bruh #twdg spoilers #twdg
jasric:

Started this a while ago but just quickly finished up before I lost inspiration, but YOOOOO this show is SOOO good! In my top 3 for sure! WOW! All the fan art gahh I have so many ideas!! (on deviantART here too [x], prints/society6[x])

jasric:

Started this a while ago but just quickly finished up before I lost inspiration, but YOOOOO this show is SOOO good! In my top 3 for sure! WOW! All the fan art gahh I have so many ideas!! (on deviantART here too [x], prints/society6[x])

Posted 5 days ago
with 6,410 notes
#orphan black
Posted 5 days ago
with 722 notes
#the last of us
Posted 5 days ago
with 697 notes
#tr
Posted 5 days ago
with 1,569 notes
#BUT IS IT GAY #imeanwut #when marnie was there
Sunset Overdrive - I used to think this town was boring!
Posted 5 days ago
with 558 notes
#sunset overdrive

unknownimouz15:

"THE BATTLE WITHIN BEGINS."
do NOT repost / only reblog « do not ever remove this caption.
Posted 6 days ago
with 901 notes
#ffxiii
Endless List of Favorite Video Games → Saints Row 2 (2008)
Posted 6 days ago
with 946 notes
#saints row

OH SHIT IT’S 2 O’CLOCK I’D BETTER FINISH UP JUST ONE MORE TURN OH FUCK IT’S 6 AM

  60 Hours on Sid Meier’s Civilization V (via qualitysteamreviews)

Posted 6 days ago
with 320 notes
#oh god and it's gonna happen all over again #with the space one #lord help me
Posted 1 week ago
with 1,606 notes
#twau
Posted 1 week ago
with 1,428 notes
#kh

"Calm down, Liara. I was only joking."

Posted 1 week ago
with 1,028 notes
#my love #mass effect

code by urie